نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 14:03

لزوم تقویت روحیه همدلی میان ائمه جماعت استان البرز

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه هدف اصلی ما ایجاد همدلی میان ائمه جماعت و نقش آفرینی در سطح جامعه است، اضافه کرد: در این راستا برگزاری جلسات مستمر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق پیش از ظهر یکشنبه در نشست با دستگاه‌های فرهنگی که ویژه اقامه نماز در ادارات برگزار شد، اظهار کرد: سعی داریم با برگزاری این نشست‌ها ساماندهی شبکه سازی داشته باشیم و ضمن تولید محتوا راهبردهای عملیاتی تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مباحث مطرح شده در جلسات فرهنگی این چنینی باید اجرایی شود تا در جامعه نمود و ظهور پیدا کند، یادآور شد: همچنین در نظر داریم مباحث خروجی به شکلی باشد که ائمه جماعت با انگیزه بیشتری در راستای انجام فعالیت‌های خود کوشا باشد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به حواشی و آشوب‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در امر اغتشاشات با جهاد تبیین می‌توانیم فکر و بینش افراد و جامعه فرهنگی را به هم نزدیک تر کرد. با ادامه این روند بعد از مدتی به یک همدلی مناسبی میان ائمه جماعت خواهیم رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه هدف اصلی ما ایجاد همدلی میان ائمه جماعت و نقش آفرینی در سطح جامعه است، اضافه کرد: در این راستا برگزاری جلسات مستمر یکی از راه‌های رسیدن به هدف ذکر شده است.

ولایی برحق تصریح کرد: بیان تجربیات گروهی و انجام مباحثه را یکی دیگر از راه‌های رسیدن به ایجاد همدلی میان ائمه جماعت می‌باشد.

وی همچنین یکی دیگر از اهداف برگزار نشست فوق را رسیدن به فهم واقعی در خصوص عملکرد دستگاه‌ها است، یادآور شد: نهادهای فرهنگی حاضر در نشست باید با بیان دغدغه‌های خود در حوزه اقامه نماز و نحوه عملکردشان کمک کنند تا به ریشه یابی مسائل بپردازیم.

ولایی برحق به راه اندازی یک گروه مجازی با حضور همه ائمه مجازی استان البرز اشاره کرد و گفت: محتواهای ۵ دقیقه‌ای و یک دقیقه‌ای در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت؛ سلسله مباحث فرهنگی، دینی و مذهبی نیز توسط ائمه جماعت باید برای جامعه هدف بیان شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932617

مهمترین اخبار ایران و جهان: