نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 13:21

بکارگیری مددجویان در شرکت‌های تولیدی و اشتغال آفرین

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از بهترین راه‌های بازاجتماعی کردن و خروج کامل مددجویان از چرخه بزه و آسیب‌های اجتماعی بکارگیری آنها در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کثیرلو پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی شهرستان سرعین اظهار کرد: در راستای اجرا و پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی این بازدیدها از واحدهای تولیدی انجام می‌شود تا بتوانیم راهکار و روزنه‌ای برای اشتغال مددجویان زندان‌ها پیدا کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید و رونق اشتغال خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان به منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را با هماهنگی سایر دستگاه‌های متولی امور اقتصادی برای حمایت از تولید و رونق اشتغال به کار می‌بندد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بازدیدهای مستمری از واحدهای تولیدی و صنعتی را به منظور حل مشکلات این واحدها یادآور شد و بیان کرد: با رفع مشکلات این واحدهای تولیدی چرخه اشتغال در اردبیل با قوت و سرعت بیشتری نقش خود را در کاهش بیکاری ایفا خواهد کرد.

بکارگیری مددجویان در شرکت‌های تولیدی و اشتغال آفرین

حجت الاسلام کثیرلو با اشاره به نقش زندان در باز اجتماعی کردن مددجویان گفت: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان یکی از مهمترین رویکردهای اداره کل زندان‌ها است که خوشبختانه اداره کل زندان اردبیل با ایجاد تعامل و هم افزایی با برخی از مجتمع‌های تولیدی و صنعتی در اشتغال زندانیان در این واحدها نقش موفق تری داشته است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از بهترین راه‌های باز اجتماعی کردن و خروج کامل مددجویان از چرخه بزه و آسیب‌های اجتماعی بکارگیری آنها در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی است.

حجت الاسلام کثیرلو بر بکارگیری مددجویان در واحدهای تولیدی و اشتغالزا تاکید کرد و افزود: بلافاصله بعد از خروج این مددجویان از زندان می‌توان زمینه اشتغال آنان را فراهم کرده و بخشی از آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935617

مهمترین اخبار ایران و جهان: