نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 21:01

یک تُن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بیش از یک تُن انواع مواد مخدر در هفته گذشته در این استان کشف و ۵۷ قاچاقچی و توزیع کننده مواد افیونی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در راستای ادامه طرح های پاک سازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک سازی نقاط آلوده با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر تمامی محورهای مواصلاتی به مدت یک هفته در استان هرمزگان اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی این استان در این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر روی هم رفته یک تُن و ۳۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی این استان در هفته گذشته، ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر، ۴۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: پلیس با به کار گیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322717

مهمترین اخبار ایران و جهان: