نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:49

دستگاه های اجرایی موظف به تامین نیروی ستاد انتخابات سمنان هستند

سمنان- استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که نیروی انسانی مورد نیاز ستاد انتخابات استان را در صورت نیاز تامین و در اختیار فرمانداری ها قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری درباره الزامات برگزاری انتخابات بیان کرد: انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است لذا ما موظف به تأمین سلامت و امنیت آن هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا نیروهای انسانی مورد نیاز ستادهای انتخابات در استانداری و فرمانداری‌ها را در اختیار قرار دهند، افزود: باید تلاش کرد تا انتخابات به بهترین شیوه برگزار شود.

رعایت اصل بی طرفی

استاندار سمنان به فرمانداران و مسئولان ستاد انتخابات شهرستان‌های استان تاکید کرد: تعامل اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس و خبرگان سال جاری، بسیار اهمیت دارد.

هاشمی همچنین ضمن بیان اینکه ستاد انتخابات در محیطی مجزا تشکیل شود، گفت: ابتدا باید تلاش کرد که کارشناسان مربوطه در ستاد مستقر شوند در ثانی باید یک کارشناس مسلط به قانون انتخابات نیز برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات معرفی شود.

وی همچنین بر رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات در استان سمنان تاکید کرد و ابراز داشت: این بی‌طرفی موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296417

مهمترین اخبار ایران و جهان: