نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 12:59

شیوه‌های مشارکت مردم بوشهر در طرح نذر و قربانی

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آمادگی ۲۰۷ مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد برای طرح نذر و قربانی در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش نذر و قربانی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در روز عید قربان با هدف کمک به معیشت با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده‌های معزز مورد حمایت امداد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این طرح در روز عید قربان به صورت عملی و همزمان با سراسر کشور به اجرا خواهد در آمد.

روشن خاطر نشان کرد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی، هیأت امنا مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری‌ها و مؤسسات خیریه به جذب و جمع آوری نذورات خیرین هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد و ۲۰۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و نذورات خیرین و مردم، اعم از گوشت قربانی و یا دام زنده جهت ذبح خواهند بود.

روشن خاطر نشان کرد: کمک‌های نقدی را می‌توان از طریق واریز به حساب های اعلام شده از سوی این نهاد انجام داد.

. وی خاطر نشان کرد: همه نذورات جمع آوری شده، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303561

مهمترین اخبار ایران و جهان: