نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:33

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایانه مرزی خسروی

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایانه مرزی خسروی و ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی خسروی که به همراه استاندار کرمانشاه انجام گرفت، اظهار کرد: سازمان راهداری به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی اربعین افتخار خدمت رسانی به زوار اربعین را دارد.

وی افزود: سال گذشته راهداری کرمانشاه جزو استان‌های برتر در حوزه جذب اعتبارات بر اساس تفاهم نامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: امسال ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از سازمان راهداری برای موضوع اربعین اختصاص یافته که سهم استان کرمانشاه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است.

امانی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال و در سال‌های آینده اربعین در فصل گرما برگزار می‌شود نصب سایبان و وسایل خنک کننده در اولویت راهداری در مرزها قرار دارد.

وی ادامه داد: نصب سایبان، تجهیزات خنک کننده، سرویس بهداشتی، روشنایی پایانه، گیت های ورودی و رفع نقاط حادثه خیز از اقداماتی است که در مرز خسروی صورت خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیش بینی می‌شود اقدامات مرتبط به راهداری تا پیش از ایام اربعین به اتمام برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284261

مهمترین اخبار ایران و جهان: