نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 14:11

تسهیل شرایط فعالیت صاحبان صنایع در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید در این استان زمینه را برای تسهیل فعالیت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت مصرف گاز در بخش صنایع گچ استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنایع گچ در برهه‌های گذشته قطعی گاز، همراهی مطلوب داشتند.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط خاصی که در زمینه مدیریت مصرف انرژی در کشور حاکم است، برای رفع دغدغه‌های واحدهای تولیدی این جلسه برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: ما در این استان باید زمینه را برای تسهیل فعالیت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی فراهم کنیم.

صادقی ادامه داد: در برهه‌های قبلی برودت هوا و قطعی‌ها به‌منظور مدیریت مصرف گاز و برق، سعی بر حفظ منافع جانب واحدهای تولیدی بود.

وی با بیان اینکه ما باید زیرساخت‌ها را به‌منظور تقویت حوزه انرژی در بخش گاز و برق تقویت کنیم، افزود: راهکارهای عقلانی مناسب برای حفظ منافع و استمرار فعالیت واحدهای تولیدی به‌خصوص صنایع گچ، اتخاذ خواهد شد تا شاهد رفع نگرانی‌ها در این حوزه باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همچون گذشته که موضوع مدیریت مصرف گاز محقق شد، واحدهای تولیدی نیز همچنان همراهی و همکاری مطلوب را در زمینه مدیریت مصرف انرژی داشته باشند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052561

مهمترین اخبار ایران و جهان: