نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 11:20

جشن های نیمه شعبان در کهگیلویه برگزار می شود/ اعزام ۶٠ مبلغ

دهدشت_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: جشن های نیمه شعبان در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجید بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نیمه شعبان فرصتی مناسب در راستای فراهم کردن فضایی نشاط آور برای جوانان است و باید مراسمات و جشن‌های این عید بزرگ و مبارک در شأن این روز فرخنده برگزار شود.

وی هدف از برگزاری جشن نیمه شعبان را شناخت و معرفت امام عصر (عج) دانست و تصریح کرد: شور برگزاری مراسم مذهبی در بین آحاد جامعه بیانگر عمق علاقه و ارادات مردم به ائمه اطهار (ع) است.

بهادری با بیان اینکه جشن‌های متنوع و باشکوهی در بخش‌های سوق، دیشموک، قلعه رئیسی و روستاها برگزار می‌شود ابراز داشت: جشن عمومی شهر دهدشت در روز نیمه شعبان رأس ساعت ۳ بعد از ظهر در میدان مرکزی برگزار خواهد شد.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: ۶٠ روحانی طرح مستقر و هجرت در اعیاد شعبانیه، وظیفه ترویج فرهنگ مهدویت و جهاد تبیین را در بین مردم برعهده دارند.

بهادری آذین بندی معابر و آماده سازی محیط را توسط شهرداری ضروری خواند و تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت مانع از رفتن جامعه به سمت تباهی می‌شود.

وی در پایان گفت: برنامه‌های متنوع و شادی از جمله، همایش‌های پیاده روی، برپایی موکب در سطح شهر، ایستگاه‌های صلواتی، جنگ شادی، اعزام مبلغ و گفتمان‌های مهدویت در مدارس و دانشگاه‌ها، احیا، تجلیل از کودکان و نوجوانان مهدوی در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060561

مهمترین اخبار ایران و جهان: