نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 14:36

حدود ۶۰۰۰ پروژه ورزشی در کشور نیمه کاره است

ساری- مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان شمار پروژه های نیمه تمام ورزشی را پنج شش هزار پروژه ذکر کرد و گفت: ۵۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی لقمان پور ظهر شنبه در گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی اظهار داشت: ۵۴ فدراسیون داریم که هیئت‌های استانی آن هم در مازندران وجود دارد که نشان از اهمیت ورزش استان دارد.

وی افزود: پنج الی شش هزار پروژه نیمه تمام داریم که با نرخ امروز که ۵۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است و تعداد قابل توجهی سهم استان مازندران است که باید تأمین اعتبار و تکمیل شود.

لقمانپور با بیان اینکه، میزبانی هیئت‌ها در استان اقدام بسیار خوبی است، افزود: رویداد بین المللی پرورش اندام میزبانی بسیار خوبی برای مازندران بود که صدای آن در کشور شنیده شد.

وی افزود: همگرایی و ارتباط با مسئولان ارشد استان و نمایندگان مجلس جهت پیشبرد مطالبات حوزه ورزش تأثیرگذار است.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: نمایندگان استان مازندران همیشه کمک ویژه به ورزش داشتند که در شرایط محدودیت‌های مالی بسیار مهم است.

لقمانپور ادامه داد: مالیات بر دخانیات مصوبه بسیار مهمی برای ورزش است که اگر تأیید نهایی شود کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد.

وی افزود: ما تافته جدا بافته‌ای در فدراسیون‌های ورزشی نداریم و هر کسی سکاندار ورزش و جوانان مازندران بود، هیئت‌ها باید همراهی و حمایت کنند.

وی از اهمیت ورزش مازندران گفت و افزود: کسی اگر در مازندران بتواند مدیریت کند حتماً در کشور هم می‌تواند و این نشان دهنده نیروهای انسانی توانمند است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099017

مهمترین اخبار ایران و جهان: