نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 13:36

قبور مطهر۱۷۳ شهید نیروی انتظامی استان یزد گلباران شد

همزمان با روزهای آغازین هفته نیروی انتظامی در آیینی معنوی قبور مطهر ۱۷۳ شهید انتظامی استان یزد گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان، قبور مطهر ۱۷۳ شهید نیروی انتظامی یزد غبارروبی و گلباران شد.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در این باره به خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ شهدای نیروی انتظامی سند افتخار و عزت سبزپوشان فراجا در کشور هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها لازمه ترویج فرهنگ مقاومت در برابر سودجویان است.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت پاسدار امنیت عمومی کشور است، افزود:‌ جنایتکاران بدانند به هیچ عنوان اجازه هیچ عرض اندامی به مخلان نظم و امنیت نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خصوص مراسم بزرگداشت شهدای فراجا در این استان نیز گفت:‌ پرسنل فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در این مراسم معنوی و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تقدیم شاخه‌های گل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بر تداوم راه نورانی آنها در جامعه اسلامی تاکید کردند.

همچنین مشابه این آیین با حضور آحاد مردم، خانواده‌های معزز شهیدان و مسئولان در اکثر مناطق شهری و روستاهای استان باشکوه برگزار شد.

وی سرکشی از خانواده‌های معزز شهیدان و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی از دیگر برنامه های در دستور کار فرماندهی انتظامی استان یزد همزمان با هفته فراجا است.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529317

مهمترین اخبار ایران و جهان: