نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 15:41

غرقی دریای بابلسر در ساحل خزرشهر پیدا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر بابلسر گفت: دو روز پیش فرد اهل مشهد در ساحل پارکینگ یک بابلسرغرق شد باتوجه به طوفانی بودن دریا امروز در ساحل خزرشهر بابلسر پیدا شد.

محمود متولی طاهر رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: دو روز پیش ان هم زمانی که دریا طوفانی بود فردی  اهل مشهد در ساحل پارکینگ یک بابلسرغرق شد که باتوجه به طوفانی بودن دریا امروز در ساحل خزرشهر بابلسر پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه بابلسر؛ رکورددار هم حضور مسافران در سواحل شمال کشور است، تصریح کرد: از ابتدای خرداد تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر نجات‌یافته داشتیم که حدود  ۳۰ درصد از کل حوادث را به خود اختصاص داده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بابلسر به فعالیت بیش از ۱۶۰ نفر ناجی غریق و بیش از نفر نحات‌گر هلال‌احمر در ۲۳ کیلومتر از ساحل بابلسر و بهنمیر اشاره کرد و گفت: مردم باید شنا در دریا را با شنا در استخر متفاوت بدانند.

متولی طاهر بیان کرد: روز گذشته نوجوانی اهل خوزستان بود اما دریای بابلسر غرق شد که دلیلش هم این موضوع بوده باتوجه به ناآشنایی با شنا در دریای خزر بوده است.

وی با اعلام اینکه شنا در دریای خزر با سایر دریاها از زمین تا آسمان متفاوت است، گفت: معمولا  بیشترین غرقی‌ها را باتوجه به موج‌های شکافنده و نرم شدن و افزایش حجم مسافران طی این ایام داریم که انشالله با توجه به هشدارها با خاطره‌ای خوب دریا را ترک کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498617

مهمترین اخبار ایران و جهان: