نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:08

پروژه‌های هفته‌ دولت در تنگستان ۳۰۰ درصد رشد اعتبار دارد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: پروژه‌های هفته‌ دولت در تنگستان ۴۴ درصد به لحاظ تعداد و ۳۰۰ درصد به لحاظ میزان اعتبار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری تنگستان اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسب برای تبیین و تجلی دستاوردهای دولت در عرصه‌های گوناگون است.

فرماندار تنگستان افزود: در این هفته گزارش عملکرد دولت به سمع و نظر مردم می‌رسد تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ابعاد بخش‌های مختلف خدمات دولت برای مردم شفاف سازی شود.

وی افزود: در هفته‌ی دولت سال جاری تعداد ۱۴۴ پروژه با اعتبار ۲۹ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: تعداد ۱۵ پروژه در حوزه‌ی اقتصادی و ۱۲۹ پروژه عمرانی است که به لحاظ تعداد نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد و به لحاظ میزان اعتبار بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: پروژه‌ها فراگیری لازم را در حوزه‌های متفاوت برق، آب، گاز، بهداشت، ورزش، فرهنگی، نوسازی، کشاورزی، مخابرات، جاده و راه، عمران روستایی و شهری، گردشگری و اقتصادی دارد و باعث توسعه و رضایت بیشتر مردم شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته‌ دولت در شهرستان انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466117

مهمترین اخبار ایران و جهان: