نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 10:22

بهره مندی 99 درصد روستاهای شهرستان خدابنده از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر 99.6 درصد روستاهای شهرستان خدابنده از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم سلیمانی نژاد،مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به  بهره برداری از 3 طرح گازرسانی روستایی در شهرستان خدابنده اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 3 طرح گازرسانی روستایی در شهرستان خدابنده و یک واحد تولیدی – صنعتی افتتاح گازرسانی شد تا پوشش شبکه گازرسانی روستاهای این شهرستان به 99.6 درصد افزایش یابد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: برای این طرح ها بیش از16 میلیارد و 120 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه با گازرسانی روستایی در هفته دولت امسال؛ طرح  تامین گاز260 خانوار جدید روستایی در شهرستان خدابنده با موفقیت انجان شده است، افزود: گازرسانی به 5 روستای دیگر این شهرستان نیز دردست طراحی است و برنامه‌ریزی لازم برای تحت پوشش قرار دادن 95 خانوار روستایی دیگر صورت گرفته است.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه از 226 روستای شهرستان خدابنده؛ 215 روستا بهره مند از گاز طبیعی است، ابراز کرد: در هفته دولت پروژه گاز رسانی یک واحد تولیدی - صنعتی در شهرستان خدابنده با صرف اعتباری نزدیک به 56 میلیون تومان  نیر به بهره برداری رسید.

وی اعلام کرد: به برکت انقلاب اسلامی؛ در حال حاضر100 درصد خانوار شهری و 99.6 درصد خانوار روستایی شهرستان خدابنده بهره مند از گاز طبیعی است.

 انتهای پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479661

مهمترین اخبار ایران و جهان: