نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 10:54

مدیران نقدپذیر باشند/ آمادگی استان سمنان برای پذیرایی از زائران

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مدیران باید نقدپذیر باشند چرا که یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است، گفت: صرف شنیدن نقد اهمیت ندارد بلکه باید آن را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: امروز تمامی دل‌ها با قدم و قلب به سمت‌امام هشتم (ع) راهی شده که برای ما در استان سمنان‌افتخار و یک ظرفیت بسیار عالی است.

وی به حضور زائران رضوی در استان سمنان طی روزهای پایان ماه صفر اشاره داشت و افزود: ما به عنوان بین‌الحرمین بودن و قرار گیری در مسیر حرم حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع)، باید خدمت شایانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) در استان و در طول مسیر ارائه کنیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مدیران نقد پذیر باشند چرا که انتقاد پذیری یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است، ابراز کرد: صرف شنیدن انتقادها و عدم توجه به عمل گرایی در تحقق انتقادها و برطرف کردن نواقص، امری مطلوب نیست.

مطیعی در ادامه به ضرورت خدمت رسانی و همچنین تلاش برای اجرای درست مسئولیت اشاره کرد و گفت: همانگونه که امیرالمومنین (ع) در حدیثی می‌فرمایند، باید به گونه‌ای برخورد کنیم تا افراد زیردست بیان انتقاد را بواسطه ترس از برکناری از مسئولیت و جابجایی ترک نکنند.

وی همچنین با بیان اینکه در صورت ایجاد فضایی برای عدم بیان انتقادات، فضا به سمت چاپلوسی هدایت خواهد شد، افزود: مشورت خواستن و انتقاد پذیر بودن در تمامی رده‌های مسئولیتی و مدیریتی برای دستیابی به موفقیت باید اجرایی شود و خود نیز زمینه ساز و ترغیب کننده در این حوزه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495861

مهمترین اخبار ایران و جهان: