نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 19:25

دومین عملیات ضدصهیونیستی گردان طولکرم

گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس از دومین عملیات ضدصهیونیستی خود طی امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی جدیدی را در کرانه باختری به انجام رسانده است.

گردان طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به سوی یکی از موقعیت‌های نگهبانی ارتش اشغالگر در گذرگاه الطیبه تیراندازی کردیم.

گردان طولکرم در ادامه با اشاره به علت اجرای این عملیات افزود: این عملیات در پاسخ به ترور شهید عاید ابو حرب به انجام رسیده است.

این دومین عملیات ضدصهیونیستی گردان طولکرم طی امروز است که توسط مبارزان مقاومت در کرانه باختری به انجام می‌رسد و هنوز آماری درباره تلفات صهیونیست‌ها در نتیجه اجرای این عملیات مخابره نشده است.

این در حالی است که قدس الاخباریه اعلام کرد برخی عناصر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان با برقراری ایست بازرسی در طولکرم در حال بررسی مدارک هویتی افراد سوار بر خودروها هستند.

گفتنی است صبح امروز گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس از عملیات ضدصهیونیستی اول خود در کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد: رزمندگان ما مرکز ایست بازرسی تسانعوز را به گلوله بستند.

همچنین گردان جنین وابسته به سرایا القدس هم از انجام چند عملیات تیراندازی که طی آن مراکز ایست بازرسی نظامیان صهیونیست به طور مستقیم هدف قرار گرفته‌اند، خبر داده بود.

در بیانیه گردان جنین آمده است: نیروهای ما با اشغالگران در گذرگاه الجلمه، سالم و جلبوع درگیر شدند و اقدام به تیراندازی گسترده به سمت آنها کردند.

گردان جنین در بیانیه خود تاکید کرد: این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین و زنان آزاده آن است.

در این بیانیه از ادامه عملیات ضدصهیونیستی هم خبر داده شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490217

مهمترین اخبار ایران و جهان: