نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 13:10

شورای فرهنگی عمومی کاشان در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب کمیته ویژه تشکیل دهد

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه شورای فرهنگی عمومی کاشان در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب کمیته ویژه تشکیل دهد، گفت: تعیین مسئولیت دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان ضمن اشاره به توهین به رهبر معظم انقلاب توسط رسانه‌های معاند، اظهار داشت: آیت‌الله سیستانی در دیدار با حجت‌الاسلام تکیه‌ای تاکید کردند که من هر شب دو دعا می‌کنم و آن دعا آن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حفظ شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اظهارات آیت‌الله سیستانی اگر جمهوری اسلامی شکست بخورد شیعه تا 500 سال دیگر نمی‌تواند سر بلند کند، افزود: آیت‌الله سیستانی تاکید کردند که اگر رهبر معظم انقلاب نبودند این عمامه بر سر من نبود و این ادعا گواه بر اهمیت نقش ایشان در جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه شهید سلیمانی یک سرباز ولی‌فقیه بود، ابراز داشت: شهید سلیمانی بارها تاکید کرد که در مسائل بزرگ به رهبر معظم انقلاب تکیه می‌کرده و از این رو مردم نیز نقش ولایت‌فقیه در جامعه را می‌دانند.

وی ضمن اشاره به سر بریدن یک هزار و 700 دانشجو در عراق گفت: داعش نیز اگر در ایران نفوذ می‌کرد همین اقدامات را انجام می‌داد و نمونه کوچک آن را در حادثه تروریستی شاهچراغ مشاهده کنیم که زن و مرد و کودک و بزرگ را به خاک و خون کشاندند.

حسینی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگله‌های مرتبط با عامه مردم عکس‌العمل شایسته‌ای نشان دهند، تصریح کرد: در این 10 ماه و حضور در شهر کاشان برای مسائل را مشاهده و برخی مسائل را به چشم دیدین و برای اینکه کاشان را به صفت مکرم مد نظر رهبر معظم انقلاب برسانیم باید تمام دستگاه‌ها با برخی گناهان پنهان و آشکار در منطقه برخورد مقتضی انجام داد.

وی با بیان اینکه یکی از علل شکست‌ دشمن در فتنه اخیر عدم حضور بانوان حتی بانوان ضعیف‌الحجاب در کف خیابان بود، تاکید کرد: این عدم حضور باعث شد تا توطئه دشمن خنثی شود و این موضوع مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز بود.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش طلاق در شهرستان کاشان افزود: لازم است اقداماتی صورت داد تا این معضل اجتماعی کاهش پیدا کند اما ریشه‌ای‌تر از آن مشاوره‌های قبل از ازدواج است که باید به آن بیش از پیش توجه کرد.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه پیشینه منطقه کاشان و آران افتخار جوانان کاشانی به آن ابراز داشت: یکی از آسیب‌های کاشان آن است که ضرب و جرح در منطقه زیاد است و باید عوامل فرهنگی در این زمینه راهکارهای مناسبی را پیش‌بینی و اجرا کنند.

حسینی با بیان اینکه با بیان اینکه ما از بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب غافل شدیم، گفت: شورای فرهنگی عمومی کاشان در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب کمیته ویژه تشکیل دهد و مسئولان در این زمینه وظیفه دستگاه‌ها را تبیین کنند و در قالب یک کتاب علمی به رهبری تقدیم شود.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 962817

مهمترین اخبار ایران و جهان: