نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 15:48

رشد ۱۸ درصدی شعب اخذ رای در خراسان رضوی

فرماندار مشهد جانمایی مکان‌های مناسب برای اخذ رای را از اقدامات ویژه انتخابات ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: شعب اخذ رای نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن داوری، امروز در همایش نمایندگان فرماندار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در مجتمع آیه ها برگزار شد با خاطر نشان کردن اینکه در فرآیند انتخابات امسال چند اقدام نوآورانه در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در مشهد به دلیل اهمیت انتخابات، از دی ماه پارسال فعالیت خود را شروع کردیم تا برای انتخابات پرشور آماده شویم. 

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ویژه ما آسیب‌شناسی گذشته بود، افزود: ما برای انتخابات امسال ۱۳ کمیته ایجاد کردیم که نسبت به انتخابات گذشته ۶ کمیته اضافه شد.

داوری با اشاره به اینکه برای مدیریت بهتر، شهرستان مشهد را به ۱۴ حوزه تقسیم کردیم، افزود: با نخبگان مشهد ارتباط گرفتیم تا بتوانیم در تمام‌ حوزه‌های مرتبط با انتخابات از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.

فرماندار مشهد جانمایی مکان‌های مناسب برای اخذ رای را از اقدامات انتخابات ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: در مکان هایی که تجمع جمعیت هست، حتما شعبه گذاشتیم‌ و در بسیاری از واحدهای صنعتی فعال در روز جمعه نیز شعبه‌هایی را مستقر کردیم. 

داوری افزایش شعب اخذ رای را دیگر اقدام در راستای مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات برشمرد و گفت: به طور کلی در مشهد ۱۸۳۴ شعبه اخذ رای داریم که نسبت به دوره قبل ۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات ویژه ما این است که نخبگان علمی و ورزشی را به عنوان نمایندگان ویژه فرماندار در شعب منصوب کردیم. تمام تلاش ما پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642061

مهمترین اخبار ایران و جهان: