نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 15:47

پایش سایبری ۵۰۰ تارنمای حرمت‌شکن؛ دستگیری، احضار و اخذ تعهد از متخلفان

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا می‌گوید 500 تارنمای حاوی محتوای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان کرده بودند احصاء شده و تحت پایش سایبری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا سرهنگ رامین پاشایی از اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت : بر اساس رصدهای صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی مذکور بالغ بر 500 تارنمای حاوی محتوای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان نموده بودند احصاء شده و تحت پایش های سایبری قرار گرفتند.

این مقام مسؤول ادامه داد: بالغ بر 100 فقره تارنما در این خصوص با هویت معلوم در داخل کشور شناسایی شده و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفت که در این رابطه ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحت اقدامات مقتضی از قبیل دستگیری، احضار، تذکر و حذف محتوای مجرمانه قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به تماس‌های مکرر هموطنان با این پلیس مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با هنجارشکنان و عوامل تشویش اذهان عمومی اجرای این طرح به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از همراهی کاربران فهیم و ولایت مدار در شناسایی و معرفی عوامل هنجار شکن به این پلیس قدردانی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628561

مهمترین اخبار ایران و جهان: