نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 21:49

ستاد تسهیلات سفر مازندران دائمی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با توجه به ظرفیت گردشگرپذیر و مسافرخیز بودن مازندران با تاکید بر برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در ارتباط با کمیته‌ها،گفت: پیگیری مصوبات با دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران است.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه امسال در جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد با گرامیداشت ماه رجب،ماه بندگی و دعا و نیایش و با عرض تبریک اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: برای حضور گردشگران و مسافران باید خدمات سفر، متناسب با شأن گردشگران و استان تسهیل شود و باید خدمات‌رسانی به گردشگران به‌صورت مطلوب برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید براساس وظایف کمیته‌ها صورت گیرد،گفت: شهرستان‌ها باید متناسب با شرایط خود کمیته‌ها را تشکیل دهند.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه باید پشتیبان ستاد شهرستان‌ها باشیم، تصریح کرد: ساماندهی ظرفیت‌های شهرستان‌ها باید با نظارت و ارزیابی استان انجام شود.

عزیززاده‌گرجی با اعلام اینکه ستاد تسهیلات سفر مازندران دائمی است،گفت: دبیرخانه دائمی ستاد در کل سال باید فعال باشد.

وی با توجه به ظرفیت گردشگرپذیر و مسافرخیز بودن مازندران با تاکید بر برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در ارتباط با کمیته‌ها، افزود: پیگیری مصوبات با دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران است.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه کمیته‌ها براساس شرایط، اختیار دارند اعضا و شرح وظایف را تعیین کنند، خاطرنشان کرد: کمیته‌ها باید طی پنج روز هرگونه تغییر در تصمیمات و شرح وظایف را به دبیرخانه اعلام تا در جلسات بعدی مورد بحث و تبادل قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید یاری‌رسان کمیته‌ها در ایام سال باشند.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به همزمانی نوروز با ماه رمضان و تاکید بر اینکه حرمت ماه رمضان حفظ شود، گفت: حفظ شئونات و تصمیمات مناسب با شرایط انجام، تا دچار آسیب و هزینه نشویم.

عزیززاده‌گرجی یادآور شد: در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی و خدمات‌رسانی بین راهی باید جهت نظارت بر نحوه فعالیت، با جدیت انجام شود تا از سوءاستفاده برخی سودجویان جلوگیری شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641461

مهمترین اخبار ایران و جهان: