نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 15:13

تجلیل از خانواده شهیدان عزیز و حسین سعادت‌نیا در دزفول

آیین تجلیل از خانواده شهیدان عزیز و حسین سعادت‌نیا از شهدای گلگون کفن دزفول با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، در آستانه برگزاری کنگره ملی 2400 هزار شهید استان خوزستان، آیین تجلیل از خانواده شهیدان عزیز و حسین سعادت‌نیا از شهدای گلگون کفن دزفول با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1402 در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 20:15 دقیقه آغاز می‌شود که جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین شرکت می‌کنند.

محل تجمع  برای حضور در آیین تجلیل از خانواده شهیدان عزیز و حسین سعادت‌نیا، گلزار شهدای شهیدآباد دزفول در جوار تربت پاک و مطهر شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای 31 شهریور سال 1398 رژه اهواز است.

در این آیین همچنین خاطرات و ناگفته‌هایی از زندگی شهیدان عزیز و حسین سعادت‌نیا از سوی خانواده، دوستان و همرزمان برای حاضران در این محفل نورانی بیان خواهد شد.

شهید حسین سعادت‌نیا سال 1336 دیده به‌جهان گشود و در سال 1370 در سن 34 سالگی در کرخه شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاکش در گلشار شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

شهید عزیز سعادت‌نیا نیز در سال 1334 پا به عرصه حیات نهاد و پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در سال 1362 در منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل آمد و تربت پاکش در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول زیارتگاه عاشقان است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655817

مهمترین اخبار ایران و جهان: