نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 17:05

سردار قنبری: حضور پرشور در پای صندوق رأی مأیوس‌کننده دشمنان خواهد بود

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه در یادواره‌ی شهدای غریب کرمانشاه گفت: حضور پرشور در پای صندوق رأی مشت محکمی خواهد بود بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است.

سردار قنبری: حضور پرشور در پای صندوق رأی مأیوس‌کننده دشمنان خواهد بود.
جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در یادواره‌ی شهدای غریب کرمانشاه گفت: حضور پرشور در پای صندوق رأی مشت محکمی خواهد بود بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است.
سردار مسعود قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن در یادواره شهدای غریب کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و بزرگداشت‌هایی به نام شهیدان درواقع یادآوری است برای ما که از چه وضعیت و جایگاهی درگذشته به جایگاه کنونی رسیده‌ایم تا برای ادامه راهمان مصمم‌تر باشیم و شهدا نیاز به برگزاری این مراسم‌ها و یادواره ندارند.
وی افزود: لزوم یادآوری و تبیین ازخودگذشتگی‌های شهیدان برای نسل جوان امر بسیار ضروری است لذا باید تلاش کنیم که ناگفته‌های خانواده‌های شهدا و آزادگان به‌خوبی تبیین شود.
جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تصریح این‌که ما در تبیین رشادت‌های شهیدان و رزمندگان و الگوسازی در جامعه ضعیف عمل کرده‌ایم، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که جوانان ما همان‌گونه که نام بازیگران و هنرمندان و فوتبالیست‌ها را می‌شناسند، نام شهیدی که کوچه‌اش به آن نام مزین است را هم بداند، نام آن شهیدی که جانش را بر کف دست گذاشته این امنیت را به ارمغان آورده است را بیش‌ازپیش بداند.
وی بابیان این‌که مکتب انقلاب، مکتب انسان‌ساز بوده و افرادی چون حاج قاسم سلیمانی‌ها را در خود پرورش داده که منشأ ثمرات فراوانی برای جبهه مقاومت باشد ادامه داد: در همین استان کرمانشاه ما بزرگانی همچون شهید امیدازده را داشته و داریم که گمنام زندگی کرده و می‌کنند و خیلی‌ها از وجود چنین شخصیتی در استان بی‌اطلاع هستند.
سردار قنبری عمل به فریضه جهاد تبیین را برای کشور ضروری دانست و گفت: دشمن با تمام هیمنه و لشکر خود به میدان آمده است و از طریق فضای مجازی حوزه‌های فرهنگی، خانواده و ذهن فرزندان ما را هدف قرار داده است تا مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنند.
وی اهمیت انتخابات پیش رو را بیش‌ازپیش دانست و تأکید کرد: همه‌ی کسانی که قدرت تبیین داشته و میز خطابه‌ای برای ایجاد شورآفرینی در میان مردم‌دارند باید در ایجاد این فضا کمک کند.
جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: ما باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیارانه عمل کنیم زیرا که دشمن سعی دارند که با ایجاد دلسردی در میان مردم و از حضور پرشور مردم بکاهد و از این طریق مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند، البته باید گفت که به یاری خدا با حضور پرشور مردم تودهنی محکمی خواهند خورد.
انتهای پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663017

مهمترین اخبار ایران و جهان: