نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 11:45

امام جمعه کرمان: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال گفت: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است از ارزش‌ها دفاع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گفتمانی که انقلاب اسلامی در دنیای امروز و در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است و این گفتمان یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بیان کرد: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است از ارزش‌ها دفاع می‌کند.

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی نشان داده اهداف خود را یکی پس از دیگری توانسته در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در داخل و خارج از کشور در سطح بین‌الملل تعقیب کند و در جایگاهی قرار گرفته که گفتمانی جدید در عرصه جهانی سردمداری کند.

علیدادی‌سلیمانی تصریح گرد: ان‌شاءالله مردم با همین قاطعیت و صلابتی که از اول پای انقلاب بوده‌اند همچنان این مسیر را ادامه دهند و در انتخابات نیز حضور پرشوری داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667917

مهمترین اخبار ایران و جهان: