نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 01:40

درخشش تیم دفاع شخصی هرمزگان در مسابقات کشوری

رئیس سبک شین دفاع شخصی استان هرمزگان از کسب 15 مدال رنگارنگ توسط تیم هرمزگان در سری رقابتهای دفاع شخصی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عیسی هاشمی در این خصوص اظهار کرد: تیم شین هرمزگان در سری رقابتهای دفاع شخصی که در استان البرز برگزار شد با شرکت ۱۵ فایتر در بخش بانوان و آقایان توانست مدالهای رنگارنگ را از آن خود نماید.

وی ادامه داد: تیم هرمزگان در بخش بانوان ۱۰ مدال شامل ۴ طلا ، ۵ نقره و یک برنز و در بخش آقایان ۳ طلا ، یک نقره و یک برنز کسب کرد.

هاشمی با بیان اینکه در این مسابقات تیم هرمزگان مفتخر به دریافت کمربند طلائی فنی ترین تیم شد، اضافه کرد: در رده نونهالان بانوان، نیایش خورشیدپور و محدثه نورزهی در بخش کومیته طلا گرفتند و زلیخا نورزهی و حلما جعفری نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.

در رده نوجوانان بانوان، نرگس کریمی و ستایش خورشیدپور در بخش کومیته طلا گرفتند و میدیا کریمی، کیانا کوهستانی و ثریا یعقوبی نیز هر کدام موفق به کسب مدال نقره شدند.

در رده خردسالان بانوان نیز سیده کژال هاشمی در بخش کومیته  موفق به کسب مدال طلا شد.

در بخش آقایان و رده بزرگسالان نیز طلاح الدین خدیورپور در وزن  ۷۵ کیلوگرم و در بخش کومیته طلا گرفت،
شرف الدین صدیقی  در وزن۶۵ کیلو کومیته یک طلا و در بخش نمایش دفاع شخصی یک نقره دریافت کرد.

سیداهورا هاشمی نیز در رده جوانان و در وزن  ۵۵ کیلوگرم در بخش  کومیته موفق به کسب مدال طلا شد و اشکان پناهنده نیز در وزن مثبت 75 کیلوگرم جوانان مدال برنز این رقابتها را کسب کرد.

 تیم منتخب را در بخش بانوان خانم الهه احمدی و در بخش آقایان ، علی هاشمی همراهی می کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594217

مهمترین اخبار ایران و جهان: