نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 20:11

اطفاء به موقع آتش نشانان شیراز در حریق پارکینگ بانک تجارت

حادثه در پارکینگ مدیریت شعب بانک تجارت، واقع در خیابان کریم‌خان زند نبش خیابان انوری اتفاق افتاد که بلافاصله پس از دریافت خبر نیروهای عملیاتی و امدادی آتش‌نشانی از ۵ ایستگاه، با ۹ دستگاه خودرو، شامل خودروهای اطفایی، تنفسی و نجات و ۲۵ نیروی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امروز گزارشی مبنی بر حادثه در پارکینگ مدیریت شعب بانک تجارت، واقع در خیابان کریم‌خان زند نبش خیابان انوری، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد. 

هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز در تشریح حادثه گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر نیروهای عملیاتی و امدادی آتش‌نشانی از ۵ ایستگاه، با ۹ دستگاه خودرو، شامل خودروهای اطفایی، تنفسی و نجات و ۲۵ نیروی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند. عیدی‌پور افزود: نخستین تیم عملیاتی آتش‌نشانی ظرف مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند و در بررسی‌ها مشخص شد که دود سنگین به دلیل آتش‌ گرفتن دو دستگاه خودرو در پارکینگ بانک تجارت بوده است که بلافاصله عملیات اطفا حریق انجام شد و تیم‌های عملیاتی در یک واکنش سریع از سرایت آتش به خودروهای مجاور و طبقه‌ی فوقانی منفی یک جلوگیری کردند و عملیات تخلیه‌ی دود و ایمن‌سازی محیط به سرعت انجام گرفت و هم‌اکنون خطر کاملا برطرف شده و ساختمان ایمن است.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد. 

پایان پیام/خ

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552261

مهمترین اخبار ایران و جهان: