نیوز سیتی!
23 آبان 1402 - 10:50

دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان زین‌الدین

فرمانده سپاه استان قم و اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌‌الدین در آستانه سالروز شهادت این دو شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و  ۶۰۹۰ شهید استان قم، شب گذشته با مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌‌الدین در آستانه سالروز شهادت این دو شهید والامقام دیدار کردند. 

در ابتدای این دیدار سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و رییس ستاد یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم، گزارش اجمالی از برنامه‌های انجام شده در دومین کنگره ملی شهدای استان قم و بازخوردهای آنها که در سال گذشته برگزار شد، خدمت این مادر معظم شهید تقدیم نمودند و همچنین توضیحاتی در مورد نحوه اجرای برنامه‌ امسال که ۲۶ آبان‌ماه در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار می‌شود، ارائه دادند.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین با تاکید براینکه شهدا هرگز منیّت نداشتند، اظهار داشت: کلام خدا، ائمه طاهرین و پیشوایان دینی که ادامه دهنده راه پیامبر اسلام و انبیا بودند، در اولویت شهدا قرار داشت و هیچ‌گاه دچار خودبینی و منیّت نبودند.

خانم اسلام‌دوست با بیان اینکه شهدا از جان و مالشان گذشتند و به جبهه‌های جنگ رفتند، اذعان داشت: قائله‌های خلق مسلمانان و کردستان از توطئه‌های دشمن و ضد انقلاب‌ها بود که با تدابیر آقا مهدی زین‌الدین خنثی شد. 

مادر شهید با تاکید بر اینکه منیّت‌ها باید از بین بروند و وحدت فراگیر مسلمین در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایجاد شود، اظهار کرد: به ازای ریخته شدن هر خون‌ بی‌گناه بواسطه جنایات و توطئه‌های دشمنان اسلام، یک درخت سبز روییده خواهد شد و حق نمایان می‌شود.
 

وی با تصریح به اینکه باید مطیع فرمایشات‌ ولی امر مسلمین باشیم، ابراز کرد: تمام کارهای ما می‌بایست برای خدا انجام بشود تا ان شاء الله سرباز حقیقی و واقعی امام زمان(عج) و نایب بر حقش باشیم.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1571261

مهمترین اخبار ایران و جهان: