نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 22:52

فراهم شدن زمینه اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در ایلام

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: زمینه اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در ایلام فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: زمینه اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در ایلام فراهم شده است. 

وی افزود: دهک‌های یک تا سه به ازای ۲۰۰ هزار تومان خرید از مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهار تا هفت به ازای ۲۰۰ هزار تومان خرید از ۳۰۰ هزار تومان یارانه نقدی خود به ازای هر نفر می‌توانند از مزایای افزایش ۱۲۰ هزارتومانی برای خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و فروشگاه‌های مشمول طرح در نقاط شهری و روستایی استفاده کنند. 

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: مبلغ یارانه خانوار یک ماه زودتر از تاریخ واریز یارانه نقدی برای دهک‌های ششم و هفتم نیز فراهم می‌شود. 

الیاسی اظهار کرد: مشمولان طرح کالا برگ الکترونیکی می‌توانند با روش‌های مختلف از قبیل مراجعه به برنامه کاربردی شما یا شبکه ملی اعتبار از مزایای طرح ملی کالا برگ استفاده کنند. همچنین می توانند با شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از مانده حساب خود آگاهی پیدا کرده و کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شیر کم‌چرب بطری، پنیر، ماست، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست، پنیر، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک محسوب می شوند‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541617

مهمترین اخبار ایران و جهان: