نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 22:11

خراسان‌شمالی نیازمند حمایتی جدی بود که سفر رهبری این مهم را رقم زد

نماینده ولی فقیه خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی نیازمند یک حمایت جدی بود که سفر مقام معظم رهبری این مهم را رقم زد زیرا با بودجه‌های استانی نمی‌شد کاری از پیش برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در مراسم یاد بود شهدای وحدت و سالروز گرامیداشت ورود مقام معظم رهبری که با حضور اقشار مختلف مردم اسفراین در محل مسجد اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان نقطه عطفی در تاریخ این استان است که مسائل مهمی در خصوص سبک زندگی اسلامی، خانواده و ازدواج را بیان کردند.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی نیازمند یک حمایت جدی بود که با بودجه‌های استانی نمی‌شد کاری از پیش برد، گفت: در سفر مقام معظم رهبری تمامی مناطق استان از دستاوردهای مادی و معنوی سفر بهره‌مند شده‌اند.

نماینده ولی فقیه خراسان‌شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه شهیدان محمدزاده و شوشتری افزود: شهدا گنجینه‌های ارزشمند و الماس‌های درخشانی هستند که به‌ نظام اسلامی عزت و آبرو بخشیدند.

وی گفت: ما همچنان به شهدا نیازمندیم چرا که به این باور قطعی رسیده‌ایم که تمسک به آنان برای کشور و برای جامعه راهگشاست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین ادامه داد:  نیروهای مقاومت فلسطین با آغاز این حرکت تاریخی دیوارهای حصر و همینه اسرائیل پوشالی را شکستند و بار دیگر قدرت مردمی خود را به رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

حجت الاسلام نوری افزود: انگلستان این غده سرطانی را در منطقه ایجاد کرد فرانسه تجهیزات هسته‌ای اسرائیل را تکمیل کرد آمریکا او را به رسمیت شناخت اسرائیل که تاکنون همیشه در حال تهاجم بود در ۱۵ مهر جوان‌های تنومند فلسطین با کمک نیروهای مقاومت مسلح شدند و ان‌شاءالله دعا می‌کنیم این شروع پایانی برای حکومت سراسر آدمکش و کودک کش باشد.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538117

مهمترین اخبار ایران و جهان: