نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:51

کمیته امداد از ظرفیت رسانه‌ها در جلب اعتماد مردم استفاده کند

اردبیل- مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشمدار باید از ظرفیت رسانه‌ها در جلب اعتماد و وثوق مردم بیشتر بهره بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن لطیفی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مسئولان اگر به درستی و هنرمندانه عملکردها را انعکاس دهند، به راحتی می‌توانند مردم را از فضای مأیوس و نا امید کننده خارج کرده و نشاط عمومی و عزت نفس واقعی را به مردم تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تهیه، تولید و پخش کلیپ، گزارش خبری و سایر تولیدات به راحتی می‌توان با تولید آثار فاخر مستمر و حتی فیلم‌های کوتاه، گوشه‌ای از نیازمندی مددجویان را به تصویر کشید تا درست و منطقی از همراهی مردم در رفع این مشکلات و گرفتاری‌ها استفاده کرد.

لطیفی گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف، سیل‌آسا و غیرقابل توصیف است و این نشان می‌دهد مردم جلوتر از دولت به فکر محرومان هستند و با کمک‌ها ومساعدت‌های مختلف سعی می‌کنند یاریگر همنوعان خود باشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل تعامل کمیته امداد را با صداوسیما و رسانه‌ها به نفع محرومان و نیازمندان توصیف کرد و افزود: رسانه‌ها بی‌تمنا از صدق دل در سنگر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی حضور دارند و در استان اردبیل نیز با توجه به شرایط مذهبی و معنوی، فرصتی بی‌نظیر فراهم است تا از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در گره‌گشایی از مشکلات محرومان و نیازمندان گام‌های مؤثری برداشته شود.

لطیفی بیان کرد: در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان‌های مختلف، با حضور خیران کارهای مخلصانه و بی‌ریایی انجام شده که انتظار می‌رود در استان اردبیل نیز فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر انجام شود.

وی تصریح کرد: در ماه رمضان و محرم امسال خیل کمک‌های مردمی را در کنار حمایت از ایتام و نیازمندان شاهد بودیم که تداوم آن در طول سال می‌تواند بالاتر از تخصیص اعتبارات و منابع دولتی رفع کننده دغدغه‌های نیازمندان باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل در پایان گفت: آمادگی کامل خود را از تعاملات بهتر و سازنده با نهاد انقلابی و یادگار امام (ره) اعلام می‌کنیم و بر این باوریم کمیته امداد باید صداوسیما را خانه واقعی محرومان و نیازمندان بداند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428961

مهمترین اخبار ایران و جهان: