نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 09:52

مطالبات جوانان در امور قرآنی پاسخ داده شود

اصفهان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: حضور جوانان در مسابقات قرآن مایه مباهات است و ضروری است که مطالبات آنها در خصوص قرآن پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین بلک صبح سه شنبه در آئین تجلیل از برترین‌های مسابقات مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم با بیان اینکه امروز آنچه در محیط پیرامونی ما مطرح می‌شود ایجاد زمینه حاکمیت قرآن کریم در همه جهان هستی است، اظهار داشت: باید اخلاق قرآنی در رفتار صاحبان قدرت دیده شود و همه افراد جامعه بر اساس آنچه در قرآن ذکر شده رفتار کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تحقق حاکمیت قرآن است، تصریح کرد: متأسفانه این روزها شاهد رفتارهای قرون وسطایی در قبال قرآن هستیم، این اتفاق در کشورهایی رخ می‌دهد که خود را متمدن می‌دانند و مدعی هستند اما واکنش‌های خود را از طریق آتش زدن نشان می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این رفتار نشان دهنده نبود منطق استوار است، افزود: قرآن کریم برهان است، متزلزل نخواهد شد و مبارز طلبیدن قرآن تا روز قیامت است.

وی اضافه کرد: قرآن غیرقابل نفوذ است و عزت این کتاب آسمانی تا قیامت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام بلک در ادامه با تاکید بر اینکه حضور جوانان در مسابقات قرآن مایه مباهات است، ابراز داشت: ضروری است که مطالبات جوانان در این زمینه پاسخ داده شود و در مسابقات با روی بازتری داوری صورت گیرد.

گفتنی است در این آئین از ۲۰ نفر از برترین‌های مرحله شهرستانی اصفهان تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431561

مهمترین اخبار ایران و جهان: