نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 11:28

خبر خوب| آبرسانی به ۳ روستای طارم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه عملیات آبرسانی به ۳ روستا در شهرستان طارم انجام شده است، گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال هزینه شده که اهالی روستا نیز در اجرای آن مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت:: عملیات آبرسانی به ۳ روستای «هارون آباد سفلی»، «هارون آباد علیا»و «عزیزآباد»در شهرستان طارم انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده که اهالی روستا نیز در اجرای آن مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی به عمق ۱۶ متر، برق رسانی، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، احداث ۷ باب حوضچه و احداث خط انتقال به طول بیش از ۴ کیلومتر است.

جزءقاسمی بیان داشت: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر یک هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش از این، طرح‌های آبرسانی به روستاهای «کله سیران»، «لهنه»، «جوجورگان»، «هزار رود علیا»و «هزار رود سفلی» نیز در شهرستان طارم به بهره‌برداری رسیده و مشکل تامین آب این روستاها رفع شد.

وی یادآور شد: در شهرستان طارم بیش از ۱۹ هزار مشترک در قالب ۲ شهر و ۷۰ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

گفتنی است، شهرستان طارم با جمعیتی افزون بر ۴۷ هزار نفر در فاصله ۹۷ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436717

مهمترین اخبار ایران و جهان: