نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 17:25

ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است و دشمنان در طول انقلاب اسلامی از ایمان و امید ملت ایران بویژه جوانان ضربه خورده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر جمعه در گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان مخابرات سپاه استان مرکزی و قم اظهار داشت: رزمندگان با مؤلفه‌های ایمان، اخلاص، امید و صداقت بزرگترین حماسه‌ها را در دفاع مقدس رقم زدند و جوانان غیرتمند ایران اسلامی با الگوگیری از فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس خودباوری و مامی توانیم را در کشور نهادینه ساختند و به قله‌های بلند پیشرفت رسیدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب است، گفت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی از ایمان و امید ملت ایران و خصوصا جوانان ضربه خورده اند و لذا امروز مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی ضربه و خدشه به ایمان و امید ملت است.

 ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است

وی با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در اهتمام ورزیدن به تقویت ایمان و امید در جامعه بیان کرد: سخنان حکیمانه و سرشار از معرفت مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت حضرت امام (ره) افق و فصل جدیدی از جهاد برای اقشار مختلف مردم و خصوصا پیشکسوتان و جامعه نخبگانی ایجاد کرد و آن هم ترویج ایمان و امید در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار کریمی افزود: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش آفرینی اقشار بسیج بار دیگر جان و انگیزه مضاعفی به بسیجیان بخشید و امروز بسیجیان که بخش عظیمی از آنها در قالب پیشکسوتان نقش آفرینی می‌کنند برای نبردی جدید و جهاد عظیم امید آفرینی آماده هستند.

 ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است

وی راهبرد و منطق انقلاب اسلامی را قوی شدن در همه ابعاد دانست و گفت: امروز آحاد مردم باید در امیدآفرینی و تقویت ایمان خود را توانمند کنند و پیشکسوتان ایثار و شهادت که گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و انید هستند در این میدان نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب البته با منطق قوی و علمی و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب در عرصه‌های مختلف یک رسالت مهم برای پیشکسوتان و نخبگان است و باید حماسه‌ها و پیشرفت‌ها برای نسل جوان و نوجوان به خوبی روایت شوند.

 ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است

وی با بیان اینکه پیشکسوتان پیک‌های راستین انقلاب هستند و باید پیشران و پیشگام میدان مقدس جهاد تبیین باشند، گفت: پیشکسوتان باید ارتباط خود با نسل جدید و نوجوان جامعه تقویت کنند و البته امروز نسل جدید و فعلی کشور از انگیزه و نشاط کافی برای حرکت روبه پیشرفت برخوردار است ولی باید تجربیات و الگوهای موفق به آنها منتقل شود.

سردار کریمی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه مخابرات بیان کرد: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی جامعه مخابراتی هم در دفاع مقدس و هم در طول انقلاب اسلامی بسیار قابل تقدیر است و موجب خلق دستاوردها و حماسه‌های بزرگ شد و کار شما عزیزان یک کار اساسی و ماندگار بود و باید حماسه‌ها و زحمات شما و دستاوردهای مجاهدت‌های شما به نسل‌های آینده و فعلی جامعه منتقل شود.

 ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است

وی خاطر نشان کرد: توصیه مهمی که به پیشکسوتان دفاع مقدس که در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کردند، دارم این است که خاطرات خود را بیان کنند و تجربیات خود را منتقل سازند و با فعالیت‌های مستمر همواره پویا باشند و یکی از وظایف مهم پیشکسوتان در شرایط امروز جهاد تبیین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1273217

مهمترین اخبار ایران و جهان: