نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 11:47

مردم میدان‌داران اصلی انقلاب اسلامی هستند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز همچون گذشته میدان‌دار اصلی انقلاب مردم هستند که باید برای خدمتگزاری مطلوب به آنان تلاش ویژه خود را بکار گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در دفتر خود بیان کرد: همه دغدغه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، خدمت و گره گشایی از کار مردم، امیدآفرینی و رضایتمندی در بین مردم بوده و خواهد بود.

وی افزود: لازم است تا به سه رویداد ارتحال حضرت امام (ره)، قیام‌خونین ۱۵ خرداد و انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت حضرت امام (ره) توسط مجلس خبرگان با اجرای برنامه‌های مطلوب، بخوبی پرداخته شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم، اعجاز خداوند بود، ابراز کرد: امروز همچون گذشته میدان دار اصلی انقلاب مردم هستند که باید برای خدمتگزاری مطلوب به آنان تلاش ویژه خود را به کار گیریم.

مطیعی بیان کرد: در کنار تاکید بر ضرورت شناخت کامل از مقام عرفانی حضرت امام (ره)، معرفی ابعاد شخصیت و سیره و زندگی امام خمینی (ره) برای جوانان و نسل امروز باید در دستور کار باشد.

وی در خاتمه افزود: توطئه‌ها، هجمه‌ها، دسیسه و خواب‌های آشفته ای که دشمنان برای نظام‌جمهوری اسلامی دیده‌اند با اینگونه اجتماعات میلیونی مردم خنثی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1243717

مهمترین اخبار ایران و جهان: