نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 06:02

397مجوز تاسیس کودکستان در استان بوشهر صادر شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از صدور مجوز 397 کودکستان خبر داد و گفت: ایمن بودن فضای کودکستانی‌های استان از اولویت‌های آموزش و پرورش محسوب می شود.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با فارس اظهار داشت: هیچ کودکستان بدون مجوزی در استان اجازه فعالیت نخواهد داشت و در صورت شناسایی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه هر دانش آموزی بخواهد وارد مدرسه شود باید در سامانه سیدا ثبت گردد، گفت: سهم استان بوشهر در ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا در سال تحصیلی جاری 14 هزار 900 نفر بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا به امروز 14 هزار و 916 دانش آموز ثبت شده اند. 

مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر از ثبت 100درصدی جمعیت دانش‌آموزی بوشهر در سامانه سیدا خبر داد و اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی قبل51 درصد بود اما در سال تحصیلی جاری این عدد به 100درصد رسیده است. 

موحدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 90درصد کودکستان‌ها مجوز فعالیت شان صادر شده است، عنوان کرد: 440 درخواست توسط موسسان برای تطبیق مجوز در سامانه سازمان تعلیم و تربیت ثبت شده است که تاکنون مجوز 397 کودکستان در استان صادر شده است. 

  وی ضمن تاکید بر استحکام فضای کودکستان‌ها، افزود: ایمن بودن کودکستانی‌های استان از اولویت‌های آموزش و پرورش محسوب می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای اولین در سال تحصیلی جاری بیش از 14هزار محتوای آموزشی یکسان در کودکستان‌های استان تولید و تدریس شد. 

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269761

مهمترین اخبار ایران و جهان: