نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 12:01

واسطه‌ها در شبکه بهداشت و درمان کشور حذف شوند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بحث واسطه‌ها در بحث تأمین کالا ادامه داد: در خرید آمبولانس باید نهایت دقت صورت گیرد و از ورود واسطه در این خصوص و همچنین در بحث خرید دارو و مواد بهداشتی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز در دیدار با رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: سهم بهداشت در کشور بسیار محدود است که باید نسبت به صرفه‌جویی در هزینه‌ها حداکثر دقت صورت گیرد.

وی افزود: بهداشت، سلامت، درمان و اورژانس را باید یکپارچه دید که ارتباط مستقیمی با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بحث واسطه‌ها در بحث تأمین کالا ادامه داد: در خرید آمبولانس باید نهایت دقت صورت گیرد و از ورود واسطه  در این امر جلوگیری شود؛ در بحث خرید دارو و مواد بهداشتی نیز باید واسطه‌ها حذف شوند.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه باید در بحث پیشگیری تدبیر ویژه و لازمی صورت گیرد، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین مسائل برای کشور و اورژانس تصادفات است که باید همه در راستای کاهش آن تلاش کنند.

وی افزود: استان مرکزی در بخش خدمات اجتماعی و درمانی فعالیت‌های قابل قبولی انجام داده است که سرآمد آن مرکز اورژانس استان است که باید برای کل کشور سرلوحه قرار گیرد.

رئیس اورژانس کشور نیز خبر از نوسازی ناوگان اورژانس کشور با هزینه بالغ‌بر ۳.۵ هزار میلیارد تومان داد و گفت: افتخار اورژانس خدمت‌رسانی به مردم است.

میعادفر اظهار کرد: از این مبلغ، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض دخانیات و ۲ هزار میلیارد تومان نیز از محل حوادث ترافیکی اختصاص یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220617

مهمترین اخبار ایران و جهان: