نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 13:42

عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امام‌زاده سید‌صدرالدین(ع) اردبیل آغاز شد

شهردار اردبیل از بازگشایی خیابان ۴۵ متری امام‌زاده سیدصدرالدین(ع) در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات اهالی میراشرف طی ۳ ماه آینده پس از سال‌ها انتظار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در سال جاری برای تملک و بازگشایی معابر شهری ۱۵۸میلیارد تومان اختصاص یافته است، اظهار کرد: تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری امام‌زاده سیدصدرالدین(ع) در اولویت‌های کاری شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر در سال جاری بود که در این راستا تملک خیابان مذکور انجام و پروژه طی ۳ ماه آینده تکمیل و تحویل اهالی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که بازگشایی خیابان ۴۵ متری سالیان سال جزو مطالبات به‌حق اهالی جهت تسریع در عبور و مرور بود، افزود: متأسفانه بازگشایی این خیابان سال‌ها در حد شعار باقی‌مانده بود که امسال با تملک زمین‌های باقی‌مانده، به‌زودی بازگشایی و زیربار ترافیک می‌رود. 

شهردار اردبیل ادامه داد: از کل مسیر یک کیلومتری خیابان ۴۵ متری امام‌زاده سیدصدرالدین(ع)، ۷۰۰ متر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی شده و ۱۸۰ متر از پروژه در حال زیرسازی و ۱۲۰ متر دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیاردتومان تملک و در مرحله خاکبرداری است.

کاهش چشمگیر ترافیک با تکمیل خیابان ۴۵ متری امام‌زاده سید‌صدرالدین(ع)

صفری بازگشایی این خیابان اقدامی در راستای کاهش بار ترافیک خیابان اصلی میراشرف و اتصال آن به جاده مغان عنوان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پروژه بیش از ۵۳درصد است که با اتمام عملیات عمرانی قطعا ترافیک پل داروپخش و خیابان سلمان‌آباد و میراشرف کاهش چشمگیری خواهد داشت. 

وی با اشاره به تملک و بازگشایی اطراف پل داروپخش از سمت سلمان‌آباد نیز گفت: تملک ساختمان‌های اطراف پل از طریق ماده ۹ قانون زمین شهری به‌زودی انجام و بازگشایی اطراف پل صورت خواهد گرفت که قطعا با بازگشایی اطراف پل داروپخش، شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و تصادفات خواهیم بود. 

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1197661

مهمترین اخبار ایران و جهان: