نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 11:05

ویژه برنامه «یک شب هزار برکت» شب‌های قدر از امامزاده صالح(ع) پخش می‌شود

ویژه برنامه «یک شب هزار برکت» برای دومین سال پیاپی در شب‌های قدر از حرم امامزاده صالح بن موسی کاظم پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم‌های معنوی شب‌های قدر با ویژه برنامه «یک شب هزار برکت» به صورت زنده و مستقیم از محل آستان مقدس امامزاده صالح تهران از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

پویان امینان تهیه کننده این برنامه درباره بخش‌های مختلف ویژه برنامه یک شب هزار برکت گفت: امسال هم مانند سال گذشته در شب‌های قدر میهمان دل‌های مخاطبان رادیو اقتصاد هستیم تا علاوه بر بهره مندی از برکات معنوی این شب سبک زندگی اقتصادی علی ابن ابیطالب (ع) را بازخوانی کنیم.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر گفت و گو با کارشناسان مذهبی و اقتصادی از جمله حجت الاسلام سید عبدالمهدی هاشمی کاشانی، دکتر عبدالمجید شیخی کارشناس اقتصاد اسلامی و ... در خصوص موضوعاتی چون سبک زندگی اقتصادی امام اول شیعیان(ع)، رعایت اصول اخلاقی و اسلامی در کسب و کار، کمک و دستگیری از نیازمندان و محرومان، مدیریت مبتنی بر اصول اسلامی و عدالت اجتماعی، راهکارهای حل چالش‌های اقتصادی به سبک مولای متقیان و سایر موضوعات بخش‌های متنوعی تقدیم مخاطبان می‌شود.

امینیان یادآور شد: در هر برنامه بخش قصه‌های نورانی به روایت داستانی کوتاه از زندگی حضرت علی(ع) می‌پردازد تا شنوندگان با گوشه ای از زندگانی آن امام همام آشنا شوند.همچنین در هر برنامه گزارشی از مردم درباره آرزوهایشان در شب های قدر تهیه و تقدیم مخاطبان خواهد شد.

تهیه کننده ویژه برنامه یک شب هزار برکت اظهار کرد: پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن شب‌های قدر از جمله سایر بخش‌های برنامه است که به صورت زنده از امامزاده صالح(ع) پخش خواهد شد.

به گفته وی در هربرنامه یکی از مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت در غم شهادت حضرت علی(ع) می‌پردازند تا فضای معنوی برنامه به یاد مولود کعبه عطرآگین شود. پیوند باورهای اقتصادی و دینی، ترویج فرهنگ دستگیری از فقرا و نیازمندان و تبیین فرهنگ کسب و کار اخلاقی و اسلامی از جمله اهداف اصلی برنامه یک شب هزار برکت است.

این برنامه کاری از گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد است و روزهای یکشنیه 20 فروردین، سه شنبه 22 فروردین و پنج شنبه 24 فروردین ساعت 22 تا یک بامداد از موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1135017

مهمترین اخبار ایران و جهان: