نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 11:28

تشکیل پرونده برای 64 فروشگاه متخلف کالای اساسی

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی برای ۶۴ فروشگاه کالای اساسی در این استان تشکیل پرونده و به تعزیرات ارسال شده است.

منصور عدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه عید با هدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی اعم از شیر، مرغ، گوشت، تخم مرغ، میوه و سایر تولیدات زراعی و کشاورزی در سیستان و بلوچستان با جدیت دنبال و روند این بازرسی ها همچنان ادامه دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: در ایام تعطیلات نوروزی با انجام 300 بازرسی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی، میوه فروشی ها، قنادی ها، نانوایی های سطح استان تخلف ۶۴ مورد محرز و پس از طی مراحل قانونی تشکیل پرونده و به تعزیرات ارسال شد.

وی عمده تخلف واحدهای تعزیراتی را عدم رعایت موازین بهداشتی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عرضه جنس های تاریخ مصرف گذشته برشمرد.

عدل افزود: تمام توان خود را با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی بکار گرفته‌ایم تا قیمت کالا‌ها کنترل شده و مردم در تامین و خرید کالا‌های اساسی خود مشکلی نداشته و بازار نیز روند آرامی داشته باشد.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124761

مهمترین اخبار ایران و جهان: