نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 10:46

امام جمعه مهدی‌شهر: برنامه‌ریزی‌ بیشتری برای ارتقای معیشت مردم انجام شود

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند و ضرورت دارد تا بیشترین برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای معیشت و رفاه مردم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر صبح امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان که با حضور استاندار سمنان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات فرهنگسرای نیستان مهدی‌شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ایمان و معنویت یکی از عناصر اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استمرار این انقلاب بوده است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و داشتن اتحاد و همچنین وجود ولایت فقیه و در رأس آن امام عظیم‌الشأن، ۲ عنصر دیگری است که سبب پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی خود این ۳ عنصر را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: دشمن امروز در توطئه‌های خود نقاط مثبت انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف کمرنگ کرده و بر نقاط ضعف تأکید دارد.

بارانی بیان کرد: تزریق یأس و ناامیدی به آینده بین جوانان و القای ناکارآمدی از طریق فضای مجازی از دیگر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا مدیران در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی اهتمام ورزند.

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: استاندار سمنان به‌صورت شبانه‌روزی و با تلاش جهادی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی گام برمی‌دارد که بسیار ارزنده است.

بارانی خاطرنشان کرد: مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند و ضرورت دارد تا بیشترین برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای معیشت و رفاه مردم صورت گیرد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029086

مهمترین اخبار ایران و جهان: