نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 12:42

افتتاح ۲۲ پروژه با ۴۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بن

شهرکرد - سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان بن ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۰۶ نفر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شهرستان بن ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۰۶ نفر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اجرای طرح هادی سه روستا در شهرستان بن و افتتاح ۹ واحد مسکن مددجویی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است‌.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افتتاح دفتر نمایندگی هلال احمر را از دیگر طرح‌ها عنوان و تاکید کرد: تا به امروز شهرستان بن پایگاه امداد جاده‌ای داشت اما امسال موفق به دریافت ردیف، ثبت و مجوز برای داشتن دفتر نمایندگی شهرستان شدیم.

حیدری بیان داشت: افتتاح خط فرعی تأمین آب شرب شهر بن و ساماندهی مسیل بارده، اصلاح شبکه آب‌رسانی شهرهای بن، وردنجان و یانچشمه نیز در لیست افتتاح‌های دهه فجر برای این شهرستان قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: تعدادی از پروژه‌های شهری وردنجان و بن مانند آسفالت‌کشی، پیاده‌روسازی، اصلاح معابر، جدول‌کشی و… بخشی از پروژه‌هایی هستند که امروز به‌صورت متمرکز افتتاح می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های امروز هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024542

مهمترین اخبار ایران و جهان: