نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:52

نادیده گرفتن خدمات نظام اسلامی در کردستان بی انصافی است

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: جمهوری اسلامی در کردستان خدمات بسیاری در حوزه زیربنایی، عمرانی و اقتصادی انجام داده و نادیده گرفتن آن ها بی انصافی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات شگرفی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و خدماتی در کشور بوده ایم.

وی افزود: در استان کردستان نیز طی این چهار دهه شاهد خدمات گسترده‌ای بوده ایم لذا بی انصافی است که این خدمات نادیده گرفته شود.

امام جمعه سنندج با تأکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب شد که مردم ایران از زیر ظلم و ستم شاهنشاهی نجات پیدا کنند و روز ۲۲ بهمن نماد آزادی مردم ایران از این ظلم و ستم است لذا باید همواره جشن گرفته شود.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود با اشاره به عفو رهبر معظم انقلاب در خصوص زندانیان حوادث اخیر افزود: این اقدام رهبر معظم انقلاب موجب شادمانی خانواده‌های محکومان شد و در سطح بین المللی هم موجب ناامیدی بدخواهان ما شد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته با اشاره حادثه ناگوار زلزله خوی در آذربایجان غربی و زلزله کشورهای ترکیه و سوریه خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم در یاری رساندن به افراد حادثه دیده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031742

مهمترین اخبار ایران و جهان: