نیوز سیتی!
19 آذر 1401 - 12:33

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران: قوه قضاییه به مجازات اغتشاش‌گران سرعت دهد

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: حکومت اسلامی باید داعیه‌دار اجرای عدالت در تمام زمینه‌ها باشد و از قوه قضائیه عاجزانه درخواست داریم مجازات وحوش اغتشاش‌گر را سرعت ببخشد.

امیرحسین رحمتی مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از ادله عقلی و قرآنی لزوم تشکیل حکومت اسلامی و برپایی نظامی بر اساس اسلام اجرای احکامات و قوانین اسلام است.

وی افزود: همانطور که مسلم است  قوانین اسلام بر اساس منطق لاضرر و لاضرار بوده و اگر حکومتی بر اساس اسلام بنا گشت و اجرای قوانین اسلامی را بر عهده گرفت، طبق قاعده نام برده شده نباید بگذارد از کسی حقی ضایع شود و حکومت اسلامی باید داعیه دار اجرای عدالت در تمام زمینه ها باشد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در حوادث اخیر به مردم و نیروهای حافظ امنیت ظلم های زیادی شد، به قدری که چند ده شهید برای امنیت ایران عزیز تر از جانمان غریبانه پر کشیدند.

رحمتی افزود: نظام اسلامی در این جنگ ترکیبی سهمگین و سخت حتی به نیروهای امنیتی که وظیفه شان استفاده از سلاح جنگی هنگام ناامنی است اجازه استفاده از این دست سلاح ها را نداد، چند صد فرد فریب خورده را در لحظه دستگیری آزاد کرد و تخفیفاتی برای دستگیر شدگان در نظر گرفت.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: نظام اسلامی در این روزها به طور قطعی با بسیاری از فریب خوردگان مماشات کرده و به صورت مهربانانه با آن‌ها برخورد کرده است.کافیست برای اثبات این مهم بررسی کنید و نحوه مجازات مجرمین و اغتشاشگران در این روزها در ایران با دیگر کشورهای داعیه‌دار آزادی بیان را مقایسه کنید.

این فعال دانشجویی گفت: خودتان دیدید که این افراد چگونه کشور را به بی نظمی تمام کشاندند و امنیت کشور را به هم ریختند. فریب خوردگان و موجران عقل در ابتدا فریاد وا اسلاما سر می‌دادند اما زمانی که معجر از سر زن مسلمان در انظار عمومی کشیده شد خفه شدند و هیچ نگفتند.

وی افزود: اغتشاش گران در حوادث اخیر به مظلومانه ترین حالت ممکن نیروهای حافظ امنیت را شهید کردند، امنیت جامعه را به هم ریختند و فردی دیگر خیابان را بسته و موجب وحشت و نا امنی نوامیس ما شده است،  فردی دیگر فلان پایگاه نظامی را  فلان مسجد را به آتش کشیده است و حالا عده ای برای مخلان امنیت هشتگ اعدام نکنید می زنند. این حرکت ها در هیچ کشوری قابل پذیرش نیست.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان گفت: ما دانشجویان مخالفت خویش را با این موج دروغین رسانه ای اعلام میداریم و از قوه قضائیه عاجزانه درخواست سرعت بخشیدن به مجازات کردن وحوش اغتشاش گر را خواستاریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 903286

مهمترین اخبار ایران و جهان: