نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 10:58

برگزاری ۵۵۰۰ یادواره شهید در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی یک سال و نیم گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در استان همدان برگزار شده که ۲ هزار یادواره در مدارس بوده است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در همایش دبیران کنگره شهدا با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان اظهار  کرد: رهبری فرمودند باید پیام شهدا را به دلها رسانده و به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم که در این راستا همیشه باید پیشگام باشیم.

وی کار فرهنگی را اقدامی حساس، حیاتی و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: رهبری به مسائل فرهنگی و هنری توجه ویژه‌ای دارند که به همین منظور در کنگره شهدا به موضوع تالیف کتاب‌های دفاع مقدس و کارهای هنری توجه شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای معرفی بهتر شهدا به نسل جوان باید کارهای ما رنگ و بوی هنری و فرهنگی داشته باشد عنوان کرد: استان همدان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده که باید تلاش کنیم آنها را معرفی کنیم.

وی از ساخت فیلم برای شهید همدانی و شهدای مطرح استان خبر داد و گفت: طی یک سال و نیم گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در استان برگزار شده که ۲ هزار یادواره در مدارس بوده است‌.

مجیدی از ارسال ۸۰۰ مقاله علمی به کنگره شهدا خبر داد و گفت: معتقدیم با یک یا دو کنگره نمی‌توان کامل شهدا را معرفی کرد بنابراین باید در هر برنامه و شرایطی تلاش شود تا زوایای زندگی شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530042

مهمترین اخبار ایران و جهان: