نیوز سیتی!
16 مهر 1402 - 09:52

نابودی «اسرائیل» ملموس‌تر از همیشه شده است

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه به شکرانه پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: حرکت عظیم جبهه مقاومت، سوگ نابودی اسرائیل را برایشان ملموس‌تر و عینی‌تر جلوه داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه به شکرانه پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای، سوگ نابودی اسرائیل را برایشان ملموس‌تر و عینی‌تر بیان کرد.

در مت این بیانیه آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ؛[۴]با آنها پیکار کنید که خداوند آنان را به دست شما مجازات می کند و آن‌ها را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان را شفا می‌بخشد (و بر قلب آن‌ها مرهم می‌نهد).»

سلام بر شهیدان مقاومت، سلام بر چهره‌ی برجسته‌ی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، سلام بر ابومهدی المهندس، سلام بر شهید همدانی و شهید صدرزاده‌ها...

درود خداوند بر مجاهدین راه حق، بر مجاهدین جبهه مقاومت، بر جوانان شجاع و دلیر، وطن‌دوست و مقاوم، حق طلب و ظلم ستیز فلسطین ، سرزمین مقدس مسلمین، قبله گاه اول آل‌الله.

درود بیکران بر جوانان آگاه و‌ مقاوم، جوانانی که به حول و قوه‌الهی، توانستند، در دل دشمن غاصب، رعب و هراسی ایجاد کرده و بار دیگر  آنان را از مقاومت و شجاعت خود آگاه سازند.

امروز، رژیم غاصب، نازشستی دیده است، اما این حتی ذره‌ای از خون‌های به ناحق ریخته شده را پاک نخواهد کرد.

همانطور که مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، وگویا عجله دارند و می‌خواهند سریع‌تر بروند.

باز هم حرکتی عظیم و با صراحت، سوگ نابودی اسرائیل را برایشان ملموس‌تر و عینی‌تر جلوه داد.

امروز بار دیگر، جبهه مقاومت، حضور پرشور جنودالله را به گوش جهانیان رساند، تا مژده دهد، جاء الحق نزدیک و زهق الباطل محقق خواهد شد ان‌شاءالله.

جوانان ایرانی، ضمن درود بیکران بر ملت غیور و خستگی‌ناپذیر فلسطین، حمایت خود را از ایشان اعلام کرده و آنان را بر مقاومت مضاعف، دعوت و تشویق می‌کنند.

جوانان ایرانی تا پای جان، در جبهه مقاومت و در راه آزادسازی قدس مقدس، همچون مرد میدان، در میدان نبرد خواهند بود.

جنایتکاران صهیونیست هم بدانند، که پیروزی از آن شهیدانی‌ست که خونشان در سرزمین‌های اشغالی به ناحق ریخته شد، اما صدای جاءالحق از قطره قطره خونشان به گوش می‌رسد، و این شوق مقاومت تا از پای در آمدن رژیم کودک کش اسرائیل ، سینه به سینه خواهد چرخید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531386

مهمترین اخبار ایران و جهان: