نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 18:23

توسعه کشور بدون نگاه به غرب امکانپذیر است

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر توان داخلی ثابت کرد که بدون نگاه به غرب می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت را طی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل در مسجد هاشمیه محله سلمان آباد اظهار کرد: دولت سیزدهم خودباوری و تکیه بر شعار استقلال و آزادی را سرلوحه کار خود قرار داد و در این دو سال ثابت کرد که کشور می‌تواند با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای با پمپاژ ناامیدی در این کشور سعی می‌کردند تا پیشرفت ایران اسلامی را منوط به برجام و FATF کنند اما حقیقت چیز دیگری بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: در این دو سال دولت سیزدهم با وجود اینکه با شدت تحریم، کارشکنی و فتنه‌های داخلی و خارجی روبرو بوده اما با عزمی راسخ سعی کرد تا کشور را معطل ترش‌رویی و لبخند غرب نکند و در این زمینه واقعیت‌های داخلی را در مسیر پیشرفت برجسته‌تر از خواسته‌های دشمن قرار دهد.

قاسمیان گفت: امروز ملت ایران به این نتیجه رسیده است که بدون FATF و برجام هم می‌توان کشور را در مسیر تحول جدی و روزافزون قرار داد و لازم نیست تمام تمرکز خود را بر همراهی و همسویی با سیاست غرب بگذاریم.

وی بیان کرد: کشور ما امروز با تحرکی که در نظام دیپلماسی به خود دیده سعی دارد تا از ظرفیت کشورهای مختلف استفاده کرده و با پیوستن به گروه بریکس و شانگهای تحریم‌های دشمن را بی اثر کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: در این شرایط حساس مسئولان باید سنگر خدمت رسانی را غنیمت بدانند و لحظه‌ای از همراهی با مردم صبور و مقاوم ایران غفلت نکرده و در این مسیر خستگی به خود راه ندهند.

قاسمیان خاطرنشان کرد: همچنان فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه این انقلاب پابرجاست و ضرورت دارد با هوشیاری و بصیرت دشمن را در این حرکت خود ناکام بگذاریم.

وی با گرامیداشت هفته دولت و تکریم شهدای دولت به عنوان مدیران شایسته و در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: فرهنگ شهادت به ملت ایران جسارتی بی پایان داده و هرگز در مسیر عزت و عظمت روزافزون پا عقب نمی کشند.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم مداحی و نوحه سرایی شده و یاد و خاطره شهدای دولت و فصل تابستان اردبیل با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477586

مهمترین اخبار ایران و جهان: