نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 13:06

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت یوم الله ۹دی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت یوم‌الله ۹ دی، حماسه این روز را پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و پشتیبانان خارجی آنان و حرکتی به یاد ماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی برشمردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت یوم‌الله ۹ دی، حماسه این روز را پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و پشتیبانان خارجی آنان و حرکتی به‌یادماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی برشمردند.

در بیانیه امام‌جمعه و استاندار زنجان آمده است: 9 دی‌ماه ۱۳۸۸ از جمله درخشان‌ترین روزهای حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت و زمان‌شناسی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت است.

در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محسن افشارچی آمده است: در این روز ملت خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری حاکی از بصیرت و آگاهی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و پشتیبانان خارجی آنان دادند و حرکتی به یاد ماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)«مردم در این روز در مقابله با فتنه؛ خودشان به پا خواستند، نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران بود».

در پایان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: اکنون که در سالروز این حماسه تاریخی، شکوه و اهمیت حقیقی  آن بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است اینجانبان از همه مردم بصیر استان دعوت می‌کنیم همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران اسلامی در مراسمی که به این منظور برگزار می‌شود شرکت کرده و حماسه ماندگار دیگری را بر دفتر افتخارات مردم ولایت‌مدار و عاشورایی این خطه بیفزایند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619686

مهمترین اخبار ایران و جهان: