نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 23:01

۲۱ استان در رقابت‌های جودوی کارگران کشور در بجنورد حضور داشتند

بجنورد- رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری تصریح کرد: ۲۲ تیم از ۲۱ استان در قالب ۱۰۷ ورزشکار در رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور به میزبانی بجنورد حاضر بودند.

احمد اسناوندی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جودو قهرمانی کارگران کشور در بجنورد خاطر نشان کرد: این مسابقات با یاد سردار شهید «محمد کاظم‌زاده» و «محمد کلاته» به صورت مطلوب برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری تصریح کرد: ۲۲ تیم از ۲۱ استان در قالب ۱۰۷ ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حاضر بودند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جودوی کارگران جهان در ایتالیا افزود: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور جنبه انتخابی تیم ملی کارگری را نیز داشت.

اسناوندی بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها به دلیل حضور بزرگان جودوی کارگری کشور در بالاترین سطح ممکن برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری بیان کرد: ورزش‌های کارگری از جمله سازمان‌های قدیمی ورزش است که پیشینه بیش از ۶۰ ساله دارد و نگاه بر این بوده تا تحرک، نشاط و فعالیت ورزشی در حوزه کارگری و کارگران واحدهای تولیدی را ساماندهی و ارتقا کند.

وی خاطر نشان کرد: پس از انقلاب با قانونمند شدن مجموعه ورزش‌های کارگری شاهد برگزاری رویدادهای مختلفی هستیم که پس از تأسیس فدراسیون ورزش‌های کارگری از سال ۹۱ اقدامات خوبی انجام شد.

اسناوندی گفت: زیرساخت‌های خوبی در خراسان شمالی احداث شده که با برنامه‌ریزی مناسب در حال استفاده حداکثری توسط جامعه کارگری از آن‌ها هستیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری ضمن تاکید بر جنبه‌های همگانی و قهرمانی در ورزش کارگری بیان کرد: ارتقا بهره‌وری نیروی کار و به تبع آن افزایش تولید که کارگران عزیز به عنوان ستون فقرات آن به حساب می‌آیند یکی از دلایل توجه و برنامه‌ریزی همه‌جانبه در مقوله ورزش کارگری است.



منبع: مهر
شناسه خبر: 1278486

مهمترین اخبار ایران و جهان: