نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 02:10

بیش از ۲ هزار کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در اردبیل اصلاح و بازسازی شده است

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۲ ماهه گذشته راهداران پرتلاش بیش از ۲ هزار و۵۰۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه را اصلاح و بازسازی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، ماشاله بهزاد در بازدید از محور اردبیل - مغان اظهار کرد: در ۲ ماهه گذشته راهداران پرتلاش بیش از ۲ هزار و۵۰۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه را اصلاح و بازسازی کرده‌اند و در این مدت راهداران در محورهای اصلی و فرعی هزار متر مربع قشر رگلاژی اجرا کرده‌اند.

وی افزود: در دو ماهه گذشته بیش از ۱۲ هزار متر از راه‌های آسفالته استان اردبیل در محورهای اصلی، فرعی و روستایی درزگیری شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۲ ماهه گذشته ۱۵ هزار متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها شن ریزی شده تصریح کرد: در این مدت ۱۴۳ هزار متر مربع عملیات لکه گیری و رفع چاله توسط راهداران انجام شده است.

بهزاد بیان کرد: در این مدت ۳۶ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده ودر ۲ ماهه گذشته راهداران خستگی‌ناپذیر بیش از ۲۵ هزار متر مکعب عملیات ریزش‌برداری نیز انجام داده‌اند.

بهزاد در مدت یاد شده از تسطیح بیش از ۳ هزار کیلومتر از حریم راه استان خبرداد و عنوان کرد: در مدت یاد شده هزار و۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شنی استان تسطیح و رگلاژ شده است.

وی گفت: در ۲ ماهه گذشته راهداران بیش از ۷ هزار کیلومتر باند برفروبی انجام داده‌اند و در مدت یاد شده هزار و۵۰۰ تن نمک پاشی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276442

مهمترین اخبار ایران و جهان: