نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 14:14

فعالیت‌های قرآنی برای کودکان افزایش یابد

بوشهر- امام جمعه دیلم گفت: سیره امامان و اهل بیت (ع) این بوده که از دوران کودکی فرزندان خود را با دین، دیانت، قرآن و عترت انس می‌دادند، لذا والدین نیز باید فرزندان خود را با قرآن مانوس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از دانش‌آموزان برتر حوزه قرآن، عترت، نماز شهرستان دیلم، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: چه چیزی بهتر از اینکه فرزندان خود را در مسیر قرآن قرار دهیم تا رشد آنان در مسیر قرآن باشد.

امام جمعه دیلم افزود: سیره امامان و اهل بیت (ع) این بوده که از دوران کودکی فرزندان خود را با دین، دیانت، قرآن و عترت انس می‌دادند، لذا والدین ما هم باید در نظر داشته باشند که فرزندانشان را با قرآن مأنوس کنند.

وی در خصوص اهمیت مسابقات قرآنی گفت: دانش آموزان قرآنی باید در سطح مدرسه و به تبع آن جامعه، الگوی تأثیرگذاری برای سایر دانش آموزان و افراد جامعه باشند و هر کدام از دانش آموزان قرآنی باید مبلّغ قرآن باشند و در جذب سایر افراد جامعه به قرآن و آموزه‌های دینی، فعالیت داشته باشند.

در پایان این مراسم از ۲۱۴ دانش آموز دوره ابتدایی شهرستان دیلم که در مسابقات شهرستانی قرآن و عترت و نماز و روخوانی رتبه‌های اول تا سوم کسب کردند، با اهدای تقدیرنامه و هدایا، تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252442

مهمترین اخبار ایران و جهان: