نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 13:10

دلیل قطعی برق شب گذشته در کیش چه بود؟

شرکت عمران آب و خدمات کیش اعلام کرد: دلیل قطعی دو ساعته برق در جزیره کیش در شب گذشته، بی احتیاطی پیمانکار در حفاری و قطع کابل شبکه انتقال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش به نقل از شرکت عمران آب و خدمات کیش، علت‌ قطع ۲ ساعته برق در شب گذشته در این جزیره، بی احتیاطی شرکت پیمانکار در حفاری بدون هماهنگی بوده است.

بنابر اعلام معاونت امور شهری شرکت عمران آب و خدمات کیش، در محدوده صداوسیمای مرکز کیش واقع در بلوار ایران مسیری در حال حفاری برای انتقال کابل برق در جریان بود که به دلیل بی احتیاطی پیمانکار و هماهنگی نکردن با شرکت آب و برق، متاسفانه به شبکه انتقال برق آسیب وارد شد و برق برخی مناطق از کیش، ساعاتی دچار قطعی شد.

این شرکت ضمن عذرخواهی به دلیل قطع برق در جزیره کیش، گفت: برق مناطق با ورود ماموران شرکت آب و برق کیش مرحله مرحله وصل شد و هم اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و خسارت ناشی از آسیب به شبکه انتقال برق از سوی پیمانکار دریافت خواهد شد.

به گزارش فارس، دو هفته قبل نیز بدلیل عملکرد پیمانکار، قدیمی ترین درخت جزیره کیش که میراثی برای این جزیره محسوب و از جاذبه های گردشگری بود، خشکانده شد. با این اوصاف نظارت جدی تری بر عملکرد پیمانکار شاغل در این جزیره نیاز است تا مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم که روز گذشته معارفه شد، در این گونه مسائل با دقت نظر بیشتری عمل کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256786

مهمترین اخبار ایران و جهان: