نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 10:42

تداوم توزیع سوخت و وسایل گرمایشی جایگزین در تربت جام

تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم سوخت و وسایل گرمایشی رایگان در حال توزیع است.

حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بابت به سختی افتادن مردم، از آنان عذرخواهی می‌کنم به یمن سفر وزیر نفت و استاندار خراسان رضوی، تمامی اقلام گرمایشی به صورت رایگان در شهرستان توزیع می‌شود و آن دسته از مردم شریف تربت جام که هزینه جهت دریافت بخاری برقی و والور نفتی پرداخت کرده اند، هزینه پرداختی به حساب پرداخت کنندگان در روزهای آتی برگشت داده می‌شود.

فرماندار تربت جام بیان کرد: همچنین تمامی مشترکینی که قطعی گاز داشته اند به مدت یک ماه از پرداخت هزینه برق معاف خواهند بود.

وی افزود: ۴ هزار اقلام گرمایشی بین مردم توزیع شده و ۲ هزار دستگاه هم در شرف ورود به شهرستان است تا متناسب با لیست شرکت گاز و میزان ساعت قطعی بین مردم توزیع شود.

جمشیدی ادامه داد: نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع و همچنین گاز مایع نیز در حال توزیع است و با ورود آستان قدس ۱۰ هزار پرس غذای گرم رایگان پخت و توزیع و ۱۹ هزار قرص نان رایگان توزیع شده است.

فرماندار تربت جام اظهار کرد: تمامی مشترکینی که از گاز شهری محروم شده اند برای دریافت لوازم گرمایشی شماره اشتراک گاز خود را به عدد ۵۰۰۰۱۱۹۴ ارسال کنند تا در اسرع وقت درب منزل لوازم را دریافت کنند.

وی افزود: تا کنون بخاری برقی و والر در سه مکان مصلی الغدیر، مزار شیخ احمد جام، مسجد ابوالفضلی اسماعیل آباد توزیع شده است.

گاز مشترکین تربت جام یکی پس از دیگری در حال وصل شدن است

جمشیدی گفت: عملیات وصل گاز مشترکان، در تربت جام آغاز شد و گاز مشترکین تربت جام یکی پس از دیگری در حال وصل شدن است. تا کنون گاز بیش از چهار هزار مشترک تربت جام وصل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 982042

مهمترین اخبار ایران و جهان: